Witt Márta, orosházi író, költő

Witt Márta

Witt Márta

Életrajz

2015. június 03. - Witt Márta

"A legnagyobb magyar falunak ismert Orosházán születtem 1938. július 27-én. Egy kereskedő, iparos család egyetlen gyermekeként nevelkedtem ebben a szép alföldi városban, ahol az általános iskolát is végeztem. Középiskolába Békéscsabára kerültem, melynek elvégzését követően visszatértem Orosházára, ahol a helyi autóbusz állomáson dolgoztam forgalmi-szolgálattevőként.

Már tizenkét éves korom óta írok verseket, de első kötetem 1977-ben jelent meg. Verseim különböző folyóiratokban is megjelentek, több nyelvre is lefordították, többek között ukrán és német nyelvre. 1990-óta antológiákban is jelennek meg verseim.

Pályázatokon is indulok írásaimmal, ahol helyezést is értem már el. Első önálló verseskötetem 1998-ban jelent meg "A vágyak romjain” címmel.

Orosháza, 2015.

Witt Márta"

Witt Márta 2024. március 21-én, életének nyolcvanhatodik évében hunyt el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://wittmarta.blog.hu/api/trackback/id/tr87453714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása